יום שישי, 14 בדצמבר 2012

שירותי הנהלת חשבונות


שירותי הנהלת חשבונות – עבודה עם תוכנה
שירותי הנהלת חשבונות ניתנים לחברות שונות על ידי גוף פנימי מתוך החברה או על ידי גוף חיצוני שנשכר כדי לתת שירותים אלה. שירותי הנהלת חשבונות כוללים את ניהול תיק העסק מול רשויות המס השונים וכן ביצוע שידורים של דוחות לרשויות. כיום ישנן תוכנות שנותנות שירותי הנהלת חשבונות שמרבית מנהלי החשבונות עושים בהם שימוש ויש חברות שמתנהלות בעצמן בתחום זה באמצעות תוכנות אלה.

שירותי הנהלת חשבונות – עם תוכנה נכונה
תוכנה לניהול חשבונות מאפשרת לעשות ניהול כל ההוצאות וההכנסות של עסק ולהבין את ריווחיותו של העסק בכל זמן. התוכנה מאפשרת ניהול חישובי מס ושינוי דרגות מס במידת הצורך מתעדכנות באופן אוטומטי. שירותי הנהלת חשבונות בעזרת תוכנה היושבת על האינטרנט מאפשרת גם עידכון תשלומי מע"מ במידה ואלה משתנים במהלך השנה או שמשנים את החוק. יש המנהלים את העסק שלהם מבחינה חשבונאית בעצמם בעזרת תוכנה מסוג זה. התוכנה מאפשרת הוצאת חשבוניות מס כחוק, ניהול ההוצאות וההכנסות וביצוע דוחות שונים. גם את הדוח השנתי למס הכנסה ניתן להכין על ידי התוכנה ולחסוך כסף רב בהכנתה על ידי איש מקצוע. בכל מקרה מומלץ לתת את הדוח לרואה החשבון של החברה שיעבור עליו כדי לגלות אם לא נפלה טעות שעלולה להזיק.

שירותי הנהלת חשבונות

שירותי ניהול חשבונות חד צידי
ניהול חשבונות חד צידי מיועד לעצמאיים ולעוסקים מורשים וגם אותו ניתן לעשות באמצעות תוכנת המחשב על האינטרנט. התוכנה מאפשרת לעבוד ישירות מול מס הכנסה, מע"מ והמוסד לביטוח לאומי.
בנוסף לשירותי הנהלת חשבונות זקוק כל עסק גם לשירותיו של רואה חשבון אשר גם הוא יכול להשתמש באותה התוכנה כדי להשלים את עבודת החשבונאות או לבדוק אותה לפני שהיא משוגרת למוסדות הנחוצים.

בחירת שירותי הנהלת חשבונות בצורה הנכונה
כאשר אתם בוחרים שירותי הנהלת חשבונות לעסק שלכם, עליכם לתת את הדעת להיקף הפעילות הפיננסית שלו, המחזורים והרווחים, וזאת על מנת שתהיה התאמה מלאה בין התמורה שתשלמו עבור השירות של הנהלת החשבונות לבין היקף הפעילות של העסק שלכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה