יום שבת, 5 בינואר 2013

הרשמה לדה וויס 3



הרשמה לדה וויס 3 משתלמת או לא?

מאז שפרצה לתודעה תוכנית המציאות המוזיקלית הטלוויזיונית של דה וויס, יותר ויותר אנשים בעלי כישרון שירה ברמה כזו או אחרת, מתלבטים קשות עם השאלה האם הרשמה לדה וויס 3 הינה משתלמת או לא. ובכן, אין ספק, כי שאלה זו הינה שאלה ייחודית ומורכבת ביותר, בטח כאשר היא כוללת בתוכה אספקטים תרבותיים בעלי גוון אומנותי ומסחרי אשר משיקים לתרבות ההמונים. לכן, במאמר זה ננסה להבין ולדעת האם הרשמה לדה וויס 3 הינה אכן משתלמת.

תוכנית דה וויס 'נותנת' את הבמה אך ורק למועמדים אשר נרשמו לתוכנית

באופן מובן ביותר, וכמו כל תוכנית מציאות אחרת, גם תוכנית דה וויס מתנה את ההופעה בה בתהליך הרשמה לדה וויס 3 חובה והכרחי. בפועל, תהליך הרשמה זה הינו חובה והכרחי, וזאת כתוצאה מסיבות חוקיות ו'ביטוחיות' למיניהן. בתמורה להרשמה, תוכנית דה וויס מספקת לא רק במה אומנותית, אלא חשיפה תקשורתית אשר 'מגיעה' למיליוני צופים ויוצרת הד ענק ברמה הלאומית. עובדות אלו הינן כמה מהסיבות לשאלה האם הרשמה לדה וויס 3 הינה משתלמת או לא.

הרשמה לדה וויס 3

אנשי הפקה ובעלי מקצוע רבים מלווים את הנרשמים לדה וויס

לא חסרים סיפורים ומקרים אודות משתתפים בתוכניות מציאות אשר כלל לא הצליחו להתאושש מן ההצלחה/כישלון אשר היו 'טמונים' בהופעתם בתוכניות. אין זה שונה גם במקרה של דה וויס. לכן, אין זה מפתיע לדעת, כי אנשי הפקה ובעלי מקצוע רבים מלווים כל העת כל מועמד ומועמד אשר מילא טופס הרשמה לדה וויס. המטרה הראשית שלהם הינו מתן ייעוץ, עזרה והשגחה לאורך כל התהליך, לטוב ולרע.

תוכנית דה וויס 'יכולה' למנף זמרים אבל גם לדחות אותם

העובדה האמורה היא סיבה נוספת לשאלה האם הרשמה לדה וויס 3 הינה משתלמת או לא. ובכן, בנוגע לאחרונה, גם אינספור הופעות בפורומים קטנים ביותר יכולים לחולל אפקט של הצלחה/כישלון. בשני המקרים, אין שום 'ערבות' מוזיקלית או אומנותית. יתרה מכך, תוכנית דה וויס מספקת תשתית מקורית, לא שיפוטית וניטרלית ביותר. במילים אחרות, הרשמה לדה וויס 3 אכן משתלמת לזמרים שרוצים לפרוץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה