יום רביעי, 27 בפברואר 2013

תקיפת שוטרים



כל מה שחשוב לדעת על תקיפת שוטרים
עברות של תקיפת שוטר נחשבות לעברות חמורות ובתי המשפט במדינת ישראל נוהגים שלא להקטין בעונשים הקבועים על עברה זו. לנסיבות ביצוע עברה יש חשיבות במקרה של אישום על תקיפת שוטרים ולפניה לעורך דין פלילי יש חשיבות לא קטנה בהגנה מפני אישום מן הסוג הזה.
מה היא ההגדרה המשפטית של תקיפת שוטר

הפעלה של כוח פיזי, של חום, של קור, של גז, של אור או הפעלה כנגד גופו של שוטר, נחשבת במדינת ישראל בתור תקיפת שוטרים. כל פעולה אשר הופעלה כנגד שוטר ואשר גרמה לאי נוחות פיזית או שהיה ביכולתה לגרום לנזק גופני כל שהוא, תיחשב בתור תקיפה של שוטרים. המצב מחמיר עוד יותר כאשר מדובר על תקיפת שוטרים בעת מילוי תפקידם ובמיוחד כאשר תקיפת שוטרים נעשתה במודע או בידיעה כי מדובר על שוטרים.

מה הוא העונש הקבוע בחוק על תקיפת שוטרים
על תקיפת שוטרים, העונש המינימאלי הקבוע בחוק של מדינת ישראל הוא מאסר של חודש ימים בלבד. העונש המקסימאלי לעברת תקיפת שוטרים הוא מאסר של שלוש שנים. כאשר מדובר על תקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות או על תקיפת שוטרים אשר נועדה על מנת להפריע  למילוי התפקיד, רשויות החוק יכולות לדרוש עונש חמור בהרבה.
מה עליכם לעשות אם הואשמתם בתקיפת שוטרים במכוון או בשוגג
ראשית, מאוד חשוב לפנות אל שירותיו של עורך דין פלילי, מכיוון שרק ביכולתו להוריד את חומרת העונש ולפעמים אף למזער אותו עד לכדי מאסר על תנאי. עורך דין פלילי מקצועי ישחרר את הנאשם מן המעצר עד תום הליכים וילווה אותו לאורך כל תהליך המשפט, וזאת תוך כדי ניצול כל הכלים המשפטיים העומדים לרשותו. בין אם מדובר על השתתפות בהפגנות או עימות עם שוטרי תנועה אשר עלול להתפתח בטעות או בשוגג למה שיוגדר בתור תקיפת שוטרים, רק עורך דין מקצועי יסייע לכם להשיג את ההפחתה האופטימאלית בעונש, ויאפשר לכם לצאת מן המצב הלא פשוט אליו נקלעתם במינימום של נזקים עד כמה שניתן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה