יום רביעי, 27 בפברואר 2013

כל מה שצריך לדעת על קורס ניתוח טכני



הצלחה בהשקעות בתחום ההון בארץ ובעולם כולו היא ללא כל ספק נגזרת של הבנה מעמיקה של אופי השוק והדרכים הנכונות לסחור באותו שוק בהתאם להתנהגות שלו לאורך זמן. אין קיצורי דרך ושליפות מן המותן. כדי להצליח צריך להחזיק בידע הנדרש.
על מנת להצליח בתחום ההשקעות בשוק ההון, חשוב מאוד להבין את שיטת החיזוי אשר באפשרותה לנבא את התנודות האפשריות במצב המניות השונות. ניתוח טכני הוא אחת משיטות החיזוי, אשר על פי המומחים, מבטיחה את החיזוי הנכון ביותר משבעים אחוז מהמקרים הנבדקים. חיזוי התנהגות השוק דורשת הבנה של מבנהו והכרות עם כלי טכני המספק את הניתוח.
מה הוא קורס ניתוח טכני
קורס ניתוח טכני מלמד את הסטודנט לזהות את המגמות בשוק ההון ולאתר את המגמות הרווחיות שכדאי לנצל אותן. בנוסף, במהלך קורס ניתוח טכני, נלמדות השיטות לאיתור נכסי ההשקעות שבהם כדאי להשקיע. בקורס זה, נלמדות גם שיטות לבחירת הכיוון הטוב ביותר להשקעה ושיטות לזיהוי המהלכים העתידיים בתחום שוק ההון. מבנה המחירים, זיהוי הזדמנויות, שיטות להורדת רמת סיכון, בניית אסטרטגיית מסחר ועוד מגוון נושאים בעלי חשיבות, נלמדים גם כן במסגרת קורס ניתוח טכני.
קהל היעד של קורס ניתוח טכני
מכיוון שמדובר על אחד הקורסים החשובים והמקיפים ביותר בתחום לימודי שוק ההון, קורס ניתוח טכני מיועד לכל מי שמעוניין להשקיע לטווח ארוך ולטווח קצר, הן באופן מקצועי והן למטרות רווח אישיות. בסיום קורס ניתוח טכני, יהיו בידי הסטודנט, כל הכלים הדרושים על מנת להתחיל את פעילות המסחר מנקודת זינוק בעלת יתרון משמעותי, לעומת זו שממנה מתחיל מי שלא השתתף בקורס זה.
היכן ניתן ללמוד קורס ניתוח טכני
קורס ניתוח טכני ניתן ללמוד באחת ממכללות ללימודי שוק ההון, במכללות מקצועיות וגם באמצעות אתרי אינטרנט שמציעים פלטפורמת לימודים עבור בעלי יכולת אוטודידקטית, כלומר יכולת למידה עצמית. אפשרות נוספת ללמוד קורס זה היא במסגרת מכללות הפועלת מטעם חברות השקעות גדולות שמפעילות מרכזי לימוד מקצועיים על מנת לגייס בסיום הקורסים את הסטודנטים המצטיינים.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שלימודי שוק ההון ובכלל כל התחום הפיננסי הם מאוד מעניינים.
    אני סיימתי מבחן יסודות הביטוח, והתחלתי לעבוד כסוכן ביטוח. במהלך העבודה כסוכן ביטוח נתקלתי הרבה מאוד בשוק ההון ומסחר ולכן החלטתי ללמוד באופן עצמאי איך שוק ההון מתנהל ומסחר בשוק ההון.
    אני חושב שהיה עדיף ללמוד קורס שוק ההון במכללה או דרך האינטרנט אבל לא באופן עצמאי אבל זה דבר שתלוי באדם עצמו.
    אני חושב שכדאי לאנשים ללמוד את התחום של הפיננסים על מנת שיותר אנשים ידעו איך לנהל את החיים הפיננסים שלהם ולא יגיעו למצב שהם נכנסים למינוס וצריכים לבקש הלוואות. אנשים אשר לומדים ומתעסקים בפיננסים יודעים לנהל את חשבון הבנק ואת כלכלת הבית בצורה טובה יותר.

    השבמחק