יום שבת, 11 במאי 2013

השקעות



ישנם אנשים רבים אשר נותנים את ניהול כספם לחברות אשר מתמחות בהשקעות וזאת על מנת לחסוך לימי הפנסיה שלהם וזאת כמובן על מנת לחיות בכבוד גם לאחר שפרשו מן העבודה. בתי השקעות מעודדים את הציבור להשקיע את כספו בחיסכון פנסיוני שכזה, וכיום המדינה מחייבת את כל השכירים והעצמאיים במשק לחסוך לימי הפנסייה שלהם ולהבטיח להם שנות גיל הזהב יציבות וללא כל דאגות מיותרות מן ההיבט הכלכלי.
תפקידו של בית השקעות מקצועי
שני התפקידים העיקריים של בית השקעות הם ניהול כספי הלקוחות בצורה הטובה ביותר שניתן, וויסות הכסף של הלקוח למקום הנכון ביותר עבורו על פי רמת הסיכון אשר הוא מוכן לקחת על עצמו. שני דברים אלו משלימים אחד את השני והם מוצעים כשירות של בית ההשקעות מכיוון שרוב האנשים אינם מבינים או מכירים את עולם ההשקעות או שאין להם את הזמן להתעסק עם זה במהלך היום יום. חשוב לומר, כי בתי ההשקעות מנהלים את תיקי ההשקעות בשקיפות מלאה והם חייבים להיות בפיקוח משרד האוצר על מנת לקבל את הרישיון וההסמכה של המדינה לעסוק בתחום זה.


הרווח של בתי השקעות
חלק גדול מן הרווחים של בתי השקעות הם ללא כל ספק מגבייה של העמלות ודמי הניהול של תיקי ההשקעות השונים ועם הזמן יש לבדוק דמי הניהול כי יש להם נטייה לעלות עם הזמן. התחרות בין בתי ההשקעות השונים עוזרת ללקוחות להתמקח על גודל דמי מהניהול והעמלות הנגבות על הפעולות השונות שמתבצעות. על הרווח שלכם ועל הרווח של בית ההשקעות תוכלו ללמוד בדוחות הרבעוניים שבית ההשקעות ישלח אליכם מדי שלושה חודשים.
למה לעבוד עם בית השקעות?
לרבים מאיתנו אין את הידע והנסיון בניהול תיקי השקעות ובית השקעות יכול להעניק שקט נפשי בכל הנוגע לניהול כספי העתיד שלנו. ניהול נכון של תיק השקעות יכול להביא לכם תשואות יפות מאד שלעולם לא הייתם מגיעים אליהם אילו הייתם מנהלים את תיק ההשקעות שלכם בעצמכם, גם לאחר ניכוי דמי הניהול והעמלות השונות הנגבות מכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה