יום שבת, 19 באוקטובר 2013

מועצת החלב סידה ודן



מהו המערך של מועצת החלב סידה ודן?
המערך של מועצת החלב סידה ודן, הוא ייחודי ונועד לילדים בגיל הגן, בכדי אלו יכירו את החשיבות של תרומת החלב לגופם. חשוב מאד לציין ,שאת המערך של מועצת החלב סידה ודן ניתן כמובן לשלב היטב עם מערכים נוספים, אשר עוסקים בין השאר בנושאים כמו בריאות הגוף, והמאכלים אשר אנו צורכים. אתם כמבודרים כמובן, מבינים את החשיבות של החלב וכיצד הוא יכול לתרום לגופנו. יחד עם זאת לילדים הדבר לא מובן מאליו, ודרך המערך של מועצת החלב סידה ודן, הם מבינים מדוע כדאי להם לצרוך את מוצרי החלב השונים.

איך המערך בנוי הלכה למעשה?
בבסיס המערך של מועצת החלב סידה ודן יש סיור מסגרת אשר ללא כל צל של ספק כל ילד יכול להתחבר אליו בצורה הקלה ביותר - במוקד עומד הילד רועי, אשר לאחרונה שבר את רגליו לאחר שנפל מן האופניים. מכיוון שהוא חווה בעיה בעצמות, הרי שבאופן טבעי עליו להגדיל את הסידן בגופו. רועי לאחר מכן ממציא לו שתי דמויות - סידה ודן, אשר נראות כמעין שתי טיפות חלב. דרך הדמויות הללו, הילדים עצמם לומדים בסופו של דבר על הסגולות המיוחדות של החלב, על הסידן אשר יש בו, ועל התרומה שלו לגופם. כמובן שכדי ללמוד על החשיבות של הנושאים הללו, בנוי כל המערך של מועצת החלב סידה ודן על משחקים ופעילויות אשר מן הסתם נראה כי ילדים נהנים לעשות - פעילויות יצירה, תחרויות ספורט, ואפילו אפשר לערוך ארוחת בוקר חלבית מיוחדת בגן, וכך ללמוד על החלב בצורה נהדרת לכל הדעות.

איך אפשר להתחיל לעבוד?
אם אתם מעוניינים להתחיל לעובד עם המערך הייחודי של מועצת החלב סידה ודן, אתם מוזמנים להיכנס אל האתר של מועצת החלב, ושם לקרוא על הפעילויות השונות המוצעות, ואף להוריד באופן חינמי את העזרים השונים אשר ניתנים שם. כמו כן, קיים אתר פלאש של מועצת החלב סידה ודן, שם הילד יכול למצוא משחקים בנושא החלב והסידן, לתרגול חופשי בביתו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה