יום שבת, 8 בפברואר 2014

הסרת עין הרע



הסרת עין הרע בצורות שונות
עין הרע נתפסת בעיני אנשים רבים כאקט שחוזר אל האדם כתוצאה מצרות עין שלו כלפי הזולת. כלומר, אדם שרוצה רק בהצלחתו שלו ומקנא בהצלחת הזולת, בכל תחום שהוא, למעשה מביא על עצמו עין הרע בכך שהוא משדר אנרגיות שליליות לסביבה שחוזרות אליו בחזרה. מדובר כמובן באגו של האדם שיכול להרוס כל חלקה טובה בחייו ולהופיע בדמות עין הרע שהוא עצמו גורם לה. אנשים מאמינים בדרכים שונות כדי לעשות הסרת עין הרע, אבל המפתח הוא למעשה עבודה עצמית על העין הטובה, וללא עבודה זו לא יעזרו כל הנסיונות החיצוניים.

מודעות וקבלת הזולת כמו שהוא
הצעד הראשון להסרת עין הרע הוא להכיר בכך שאנו עצמנו רואים בעין צרה את הזולת, לא מפרגנים, מקנאים בהצלחותיו ומייחלים לכישלונו. מודעות זו היא שיכולה להסיר את העין הרעה מאותו האדם אם יפעל לשינוי עצמי על מנת לראות את הסובבים אותו בעין טובה, לשמוח בשמחת הצלחתו ללא קשר עם עצמו. בצורה זו ניתן להתמודד עם עין הרע שלנו באופן הטהור ביותר, וכל זאת על ידי זיכוך וטיהור הנפש שלנו בעצמנו. דרך זו אינה קלה ולא כל אחד יכול לעשות זאת בעצמו, אבל היא היעילה ביותר.

 דרכים נוספות לעשות הסרת עין הרע
אנשים רבים מאמינים בקמעות, בלחשים וצורות נוספות כדי לבצע הסרת עין הרע. אבל כשהאדם מאמין במשהו עליו להבין במה הוא מאמין. האם הוא מאמין שמלמול פסוקים יביא להסרת עין הרע, או שהוא עושה שימוש בקמעות ובתפילות על מנת לתקן את עצמו? אם השימוש באמצעים חיצוניים אלה עוזר לאדם לעשות תיקון עצמי הרי שהשימוש בהם יעזור ויכוון את האנרגיה שלו לכוון החיובי והנכון, אבל אם האדם מאמין שמספיק הריטואל בעוד הוא ממשיך בצרות העין שלו כלפי הזולת, אז אולי הוא ימצא מזור רגעי לתחושתו, אבל זו תחזור חזרה ללא הודעה מוקדמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה