יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

סדנת צילום למתחילים



סדנת צילום למתחילים מאפשרת לכל מי שחולם שיום אחד גם הוא יצליח להביע עצמו דרך הצילום, להפסיק לחלום ולהתחיל להגשים. סדנת צילום למתחילים מיועדת לבעלי מצלמות או אלו שרוצים לרכוש מצלמה אשר רוצים להוציא יותר מהצילומים. הסדנא היא סדנת יסוד ונלמדים בה יסודות הצילום, בחירת זוויות צילום וכללים לשליטה במצלמה. כל מי שמעוניין להתחיל להביע את עצמו בתמונות, גם אם אינו מתכוון להיות צלם מקצועי, ימצא עצמו נתרם רבות מסדנת הצילום.

להתחיל
כל מי שרוצה להביע עצמו דרך צילום צריך להתחיל מלימוד היסודות. לשמחתנו, היום ישנן מצלמות דיגיטליות אז ההתחלה פשוטה מאד. על אף שההתחלה בתחום הצילום יכולה להיות פשוטה, עדיין סדנת צילום למתחילים היא המקום הטוב ביותר להתחיל ללמוד בו צילום ולקבל את היסודות החשובים ביותר שגורמים לתמונה להיות מיוחדת.




זוויות
סדנת צילום למתחילים מלמדת את הצלמים בתחילת דרכם כיצד להתמודד עם זוויות צילום וכיצד לבחור את זוויות הצילום המתאימות ביותר לצילום המבוקש. זוויות הצילום הן חלק חשוב מאד כאשר רוצים לצלם תמונה מיוחדת, ברגע שבוחרים את הזווית הנכונה, הצילום כולו יביע את הרגש הרבה יותר חזק. כמובן, כל אחד בוחר להעביר מסר אחר בצילום ואלו חלק מהיסודות הנלמדים בסדנא.

תאורה
הבנת כללי התאורה וכיצד יש להשתמש בתאורה טבעית מול מלאכותית הם חלק מהיסודות אשר נלמדים במהלך סדנת צילום למתחילים. הסדנא מלמדת את הצלם המתחיל מהי תאורה, כיצד לנצל נכון את התאורה הקיימת ואיך לעמוד עם המצלמה כך שהתאורה תפעל לטובת התמונה הסופית. התאורה הקיימת יכולה להיות תאורת אור יום או תאורה מלאכותית ומה שחשוב הוא לא רק איזו תאורה נמצאת במקום אלא איך להשתמש בה כדי להעצים את המסר אשר מועבר בצילום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה