יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

cloud call center



cloud call center הוא מוקד שירות טלפוני אשר מעוגן בטכנולוגיית ענן. טכנולוגיית ענן היא טכנולוגיה מתקדמת אשר מאפשרת לארגונים השונים להתייעל ולתת לעצמם וללקוחותיהם תקשורת טובה יותר. הענן מאפשר לכל לקוח לקבל שירות מהיר יותר כיוון שכל הנתונים מעברו שמורים ויכולים לשמש את הנציגים השונים בקלות. הענן מקל על התקשורת הפנימית של הארגון ויכול להעביר במהירות מידע בין האנשים השונים אשר עובדים בו. ארגונים וחברות בוחרים לעבור ולעשות שימוש עם cloud call center כיוון שהן רוצות להיות בקדמת הטכנולוגיה, לתת ללקוחות את השירות הטוב ביותר ובו בזמן לשמור על בטיחות המידע שלהם ושל הלקוחות.




לאמץ את הטכנולוגיה
ארגונים אשר מבינים כי אימוץ הטכנולוגיה יכול לשמש אותם מגלים במהרה את השימוש עם cloud call center. המוקד אשר בנוי על טכנולוגיית ענן מאפשר לארגונים השונים להנות ממרכיבים שונים אשר עד לאותו רגע של אימוץ הטכנולוגיה לא התאפשרו. בין היתר לארגונים קל יותר לשלוף מידע או לאחסן מידע על הארגון ועל הלקוחות וכך להעניק שירות טוב יותר.

השירות הטוב ביותר
הטכנולוגיה של cloud call center מאפשרת לארגונים השונים לתת שירות טוב יותר ולהגביר את רמת התקשורת בינם לבין עצמם ובינם לבין הלקוחות. כל מידע נשמר בקלות וכל מידע נשלף בקלות לגורמים המורשים לכך. הלקוח עצמו מרגיש את השימוש בטכנולוגיה המתקדמת כשהוא מקבל שירות אחיד מנציגי שירות שונים כשאין לו צורך להסביר עצמו שוב ושוב.

בטיחות מידע
השימוש עם cloud call center מבטיח כי כל המידע ישמר תחת תקני אבטחה גבוהים. אם בעבר האקרים יכלו לפרוץ למאגרי מידע שונים ומי שאיבטח אותם היה עובד פנים ארגוני, היום המידע שמור בטכנולוגיה חיצונית לארגון שיכולות האבטחה שלה מתעדכנות ומשתכללות כל הזמן כדי להקשות על גורמים שאינם מוסמכים מלהגיע למידע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה