יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

השתלת שיניים



ההצלחה של השתלת שיניים בעולם ובישראל
הטיפול של השתלת שיניים החל להיכנס כטיפול יום - יומי בעולם, בתחילת שנות ה - 90. הרעיון היה בבסיסו פשוט למדי ללא כל צל של ספק -  ניתן להחדיר שתלי טיטניום לתוך שורש השן, הן נקלטות, ובעצם מאפשרות לאחר מכן להתקין עליהן כתרים מלאכותיים, אשר יחליפו את השיניים הרגילות שנשברו או נשרו. חשוב מאד להבין כי התהליך של השתלת שיניים עבר שינויים ושיפורים רבים מאז החלו לפני שני עשורים. בין השאר, פותחו שיטות של העמסה ביום אחד להשתלה מהירה, וכמו כן שיטות התקנה ייחודיות של אול און 4 ואול און 6 לצרוך שימוש במעט שתלים לשחזור מערכת שיניים שלמה. אז מה מידת ההצלחה של טיפולי השתלת שיניים כיום? על כך במאמר הבא.

השתלת שיניים
 
סיכויים גבוהים באופן מיוחד
מחקרים אשר נעשו בנושא של השתלת שיניים הראו, כי כאשר מדובר על הטווח של השנתיים הראשונות, כ - 97% מן הטיפולים הוכתרו בהצלחה יתרה ללא כל עוררין. כאשר מדובר על תקופה של 5 שנים אחורנית - מדובר על הצלחה של 95% מכלל הטיפולים. במה שנוגע לטווח רחוק יותר של טיפולים אשר נעשו לפני 20 שנה - הרי שעדיין יותר מ - 80% מהטיפולים של השתלת שיניים אשר בסופו של דבר הוכתרו בהצלחה. חשוב גם לקחת נתון זה בעירבון מוגבל ולהבין כי כנראה אם נמדוד בעוד 20 שנה את הטיפולים של השתלת שיניים אשר נעשים כיום, הרי שאחוזי ההצלחה יהיו גבוהים הרבה יותר, שכן הטכנולוגיה השתפרה, ושיטות חדשות נוספו עוד ועוד.

מדוע זה חשוב לכם לדעת?
חשוב כי תכירו את הסטטיסטיקה שנוגעת לטיפולים של השתלת שיניים, שכן אנשים רבים שעומדים לעבור את הטיפול (שנחשב לאחד מטיפולי השיניים המורכבים ביותר שיש), רוצים לוודא שהם יקבלו את הטיפול הטוב ביותר שיש. השתלת שיניים איננה טיפול זול, וחשוב שתבינו שזה בין השאר, בזכות אחוזי ההצלחה הגבוהים והמענה המקיף שמקבלים המטופלים. כך תוכלו לישון בשקט, ולדעת שאתם עוברים את הטיפול האיכותי ביותר שיש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה