יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

מרכזיות IP לעסק



מרכזיות IP לעסק הן המרכזיות הפופולריות ביותר לעסקים. המרכזיות יכולות לשמש את העסק ואת הלקוחות שלו. מצד העסק, המרכזיות חוסכות זמן וכסף על ידי יצירת התייעלות בכוח האדם. מצד הלקוחות, מרכזיות IP לעסק מאפשרות להם לקבל את השירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר ובאופן מקצועי מנציג שירות שמומחה לעניין עליו הם צריכים לתת תשובה. ישנם עסקים שונים שבוחרים לשים מרכזיות ובניהם ניתן למצוא חברות ביטוח, חנויות ומוסכים.

חברות ביטוח שמשתמשות במרכזיות
חברות ביטוח הן עסק מורכב. החברות מטפלות בנושאים רבים ובניהם ביטוח חיים, ביטוח רכב וביטוחים לעסקים. כל סוג ביטוח הוא שונה מהאחר וכל אחד שזקוק לביטוח רוצה לקבל שירות מהנציג הטוב ביותר שיכול לתת לו מענה בעניין שלו. מרכזיות IP לעסק יכולות להעביר את הלקוח ישירות לנציג הביטוח שמומחה לעניין שלו. יש להבין את הצד של הלקוח וכי אין לו עניין להגיע לנציג מומחה ברכב אם עכשיו הוא זקוק לטיפול בעניין ביטוח העסק שלו. במקרה כזה, המרכזיה יכולה לחסוך ללקוח זמן רב ולתת לו מענה מתאים.




חנויות שמשתמשות במרכזיות
ניתן לחלק את החנויות אשר עושות שימוש במרכזיות לשתיים. ישנן חנויות שהן חלק מרשת והלקוח יכול להתקשר למספר מרכזי ומשם לפנות לשלוחה שלה הוא זקוק. מרכזיות IP לעסק יכולות לתת מענה מושלם ללקוחות שרוצים להגיע לשלוחה הנכונה וכך גם בחנויות גדולות שנותנות שירות ללקוח למשל אם ברצונו לקבל שירות למוצר אותו הוא רכש.

מוסכים
מוסכים הם עסק שמורכב מהנהלת חשבונות, תיקון המכוניות וקבלה והלקוח אשר מתקשר למוסך רוצה להגיע בקלות לשלוחה שיכולה לתת לו מענה ראוי. התאמה של מרכזיות IP לעסק יכולה לשדרג את השירות אותו מעניק המוסך ללקוחותיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה