יום ראשון, 5 באפריל 2015

מענה טלפוני לעסקים



מענה טלפוני לעסקים הוא שירות ייחודי המספק יתרונות רבים. המענה מופעל על ידי העברת שיחות טלפון המגיעות לבית העסק אוטומטית אל נציגי שירות מיומנים. נציגים אלו קולטים את השיחה ועונים בשם העסק. הם אוספים את פרטי המתקשר על פי דוח קבוע מראש ומעבירים הודעה ללקוח. כתוצאה מכך, בעלי עסקים מבטיחים זמינות מלאה לשימור לקוחות קיימים או גיוס לקוחות חדשים. השירות זמין במשך 24 שעות, 7 ימים בשבוע וניתן להתאים אותו לתקציב מסוים לפי מספר מסלולים.

בעלי עסקים המשתמשים בשירות יכולים לגדול ולצמוח ללא צורך בהשקעה בתשתיות, העסקת כוח אדם והוצאות כספיות. השירות מועיל לעסקים בכל רחבי הארץ והוא אינו דורש התקנה של ציוד או השכרת שטחים נוספים. מענה טלפוני לעסקים משפר את חווית השירות עבור לקוחות הקצה ותורם גם למימוש הפוטנציאל של בעלי עסקים. 


כתיבת תסריטי שיחה וקבלת הודעות
בעל עסק המעוניין להשתמש בשירותי מענה טלפוני צריך לדאוג לתסריטי שיחה אפקטיביים. תסריטים אלו קובעים כיצד נציגי המענה יקבלו את השיחה, אילו פרטים הם יבקשו מהלקוח ואיזה מידע הם ייתנו לו בחזרה. שיתוף פעולה בין בעלי עסקים לבין נציגי מענה טלפוני מבטיח יתרונות משמעותיים. בעזרת כתיבת תסריטי שיחה ניתן למנוע הפתעות ולהפיק את המרב משירותי מענה טלפוני לעסקים.

לאחר כתיבת תסריטי שיחה, בעל העסק גם מחליט איך לקבל את ההודעות. במסגרת שירותי מענה טלפוני לעסקים אפשר לקבל אותן מיידית לאחר סיום השיחה עם הלקוח, בהודעת SMS ובדואר אלקטרוני או בצורה מרוכזת על בסיס יומי וכל פרק זמן אחר. המטרה העיקרית של שירותי מענה טלפוני לעסקים היא לשפר את רמת הזמינות לפי צרכים ספציפיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה