יום רביעי, 20 באפריל 2016

מיחזור משכנתא


משכנתא היא כלי שכמעט כולנו נפגשים אתו במהלך השנים, מכיוון שכולם רוצים לרכוש בית, אבל לא תמיד יכולים להרשות לעצמם להביא את כל הכסף בבת אחת. מצד שני, קיים גם התחום של מיחזור משכנתא, שחשוב להכיר ולדעת שהשימוש בו יקל מאוד על ההחזרים השונים לבנק או לחברות מהן לקחתם את ההלוואה. העיקרון של מיחזור משכנתא הוא מאוד פשוט – ברגע שלוקחים משכנתא כזאת או אחרת, בוחרים לה תנאים מסוימים, קובעים תאריך שבו יסתיימו ההחזרים ובנוסף גם את גובה ההחזרים החודשיים. מיחזור משכנתא הוא עקרון שנותן לכם לבטל את המשכנתא הקודמת ולהתחיל אחת חדשה במקומה. יש כמה סיבות חשובות, אשר לא קשורות אחת לשניה, שבגינן כדאי לשקול לגשת אל הבנק ולעשות מיחזור משכנתא. שתי סיבות ראשונות ועיקריות קשורות לתחום השכר החודשי אותו מכניסים בני הזוג וההוצאות שלהם. במידה ולקחתם משכנתא על סך סכום מסוים וההחזרים שלכם פרוסים על פני כמה עשורים, ובמידה והשכר שלכם עלה משמעותית עם השנים, אתם יכולים להרים את גובה ההחזר אותו אתם נותנים לבנק בכל חודש ולדאוג שהתשלום על הבית ייפסק כמה שנים קודם לכן.




איך מבצעים מיחזור משכנתא?
הביצוע של מיחזור משכנתא לא מתבצע אך ורק על ידכם כמובן, ובשביל זה אתם צריכים לגשת אל מומחי המשכנתא של הבנק, כאשר תגיעו אל הבנק ותסבירו את המטרה שלשמה באתם, יציעו לכם משכנתא חדשה על פי תנאים חדשים עליהם תוכלו לחתום. התהליך באופן יחסי הינו פשוט, ותלוי בעיקר בחישובים העצמיים שלכם, כמה שווה או לא שווה למחזר משכנתא.

ברוב המקרים יצטרכו הלווים לשלם גם קנס כל שהוא על ביטול המשכנתא הקודמת, ולכן חשוב לשקול גם את הסוגיה הזאת, בכדי להחליט באופן מעשי ואיכותי האם ואיך למחזר משכנתא, כדאי לגשת אל יועץ משכנתאות או מומחי משכנתא מוסמכים שיעזרו לכם בזה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה