יום שבת, 9 באפריל 2016

הכרויות לחרדים



הכרויות לחרדים – אתרי הכרויות מותאמים
על-אף שאתר ההכרויות הולכים וצוברים תאוצה, ויותר ויותר משתמשים נרשמים לאתרים אלו במטרה למצוא אהבה, אתרים אלו לא תמיד מתאימים לכל האוכלוסיות, לרבות האוכלוסייה החרדית. אוכלוסייה זו מחפשת לרוב שידוכים מסורתיים יותר, עם אנשים בעלי אמונות דומות, ובוחרים את בן או בת הזוג שלהם לעיתים לפי סטנדטים מעט שונים מן האוכלוסייה החילונית. לשם-כך, נועדו אתרי הכרויות המיועדים לאוכלוסייה חרדית, כאשר כל הנרשמים לאתר מחפשים דברים דומים, והסיכוי להתאמה ולמציאת אהבה עבור החרדים גבוה בהרבה באתרים אלו מאשר באתר ההכרויות הרגילים. חשוב לציין כי מעבר למספר הבדלים, השימוש באתר ואופי יצירת הקשר דומים מאוד בין האתרים, ואין ביניהם שוני גדול. נזכיר גם כי אתרי הכרויות לחרדים הופכים לפופולריים יותר ויותר, כאשר הראיה לכך היא מספרם ההולך וגדל. 




הכרויות לחרדים – חשיבותה של תמונת פרופיל
ישנם לא מעט משתמשים אשר חוששים להוסיף תמונה לפרופיל שלהם, וכי היא לא תייצג אותם בצורה הטובה ביותר. עם זאת, חשוב לדעת כי הוספת תמונת פרופיל משפרת באופן משמעותי את הסיכוי שלכם למצוא את בן או בת הזוג שאתם מחפשים. באתר הכרויות לחרדים או באתר הכרויות רגיל, ההתרשמות הראשונית הינה חשובה מאוד ולכן התמונה שבפרופיל שלכם בעלת השפעה גדולה. חשוב לזכור כי לתמונה מחמיאה וטובה השפעה כפולה – יש לה אפקט חיובי על הרושם החיצוני שאתם יוצרים ועל משיכת משתמשים לשלוח אליכם פניות, וכן מגבירה את אמינות המשתמש שכן תמונה מגדילה את ההרגשה שניתן לסמוך עליכם ושמדובר באדם אמין שכדאי ליצור עימו קשר. 

הכרויות לחרדים – מדוע לנסות?
החיפוש אחר אהבה יכול להיות מורכב לעיתים, ואתרי ההכרויות לחרדים נותנים לנו אופציה ליצור קשר עם מגוון רחב של אנשים, ומתוכם לסנן את אלו שאנו מעוניינים להעמיק עימם את הקשר. הדבר מעניק לנו פלטפורמה מצוינת למצוא אהבה ולמצוא את האדם שאיתו נרצה לבלות את שארית חיינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה