יום שבת, 9 באפריל 2016

Sari Oz



מה תפקידו של האדריכל?
אדריכל, או ארכיטקט, עוסק בתכנון מבנים והוא האחראי על תכנון ועיצוב הבניין ותפקידו להוביל את מלאכת הבנייה. כיום רוב האדריכלים גם הרחיבו את תחומי התעסוקה שלהם ועוסקים גם בתכנון עירוני, אדריכלות נוף או עיצוב פנים. על האדריכל לקשר בין אנשי המקצוע השונים ובין דרישותיהם וצרכיהם של הלקוחות, נתוני השטח והאקלים, סביבת המבנה ועוד. כמו כן, על האדריכל לתת תשומת לב להיבטים של הנדסה, חוק ותקינה, וליצור לבסוף מבנה אסתטי ואמנותי.  
מה תפקידו של מעצב הפנים?
עיצוב פנים הינו התמחות באדריכלות העוסק בתכון ושינוי חללים פנימיים במבנים. שלא כמו אדריכלות, עיצוב פנים אינו עוסק בתכון המבנה השלם, אלא בתכון החללים הפנימיים לפרטי פרטי. מעצב הפנים הינו האדם ההופך את החלל לייחודי ואישי, מוצא פתרונות אכסון ושימוש יצירתיים ויודע להוציא את המרב מכל חלל, תוך מתן תשומת לב לפרטים כגון החומרים בהם הוא משתמש, חשמל, בדים, ריהוט, צבע, טקסטיל, תכניות עבודה ועוד.


מי היא Sari Oz?
Sari Oz הינה מאדריכליות הפנים המובילות בארץ. אדריכל פנים הינו אדריכל בעל התמחות בעיצוב פנים. Sari Oz תוכל לסייע לכם כבר מתהליך תכנון הבית, ובעזרת ניסיון של שנים ודרך מחשבה ייחודית ליצור חלל אשר מאוחר יותר, בשילוב עם עיצוב הפנים, יתאים בדיוק לדרישותיכם ויענה על כל צרכיכם. בתור מעצבת פנים, תוכל Sari Oz לעצב את החללים שנבנו תוך ניצול מקסימלי שלהם, יצירת פינות נוחות ונעימות וירידה לפרטים הקטנים. היעזרות באדריכלית פנים כגון Sari Oz מבטיחה תוצאה סופית אחידה, עם קו מחשבה אשר התחיל כבר מתהליך התכנון, דרך הבנייה עצמה והסתיים רק לאחר העיצוב הסופי, כך שהתוצאה הסופית הינה מבנה המתאים לכם הן מבחינת צורתו וחלוקתו לחללים והן מבחינת הקו העיצובי שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה