יום שבת, 17 בדצמבר 2016

טיולים בברצלונה


טיולים בברצלונה קורצים לכולנו בשלב מסוים בחיים אך השאיפה להיות מיוחדים קורצת יותר. כדי להעצים את החוויה מומלץ לחשוב בכיוונים שעד עכשיו אולי לא חשבנו עליהם.

תכירו מקומיים
טיול יחד עם מקומיים חושף עולם עצום שלא נרה לעין לתיירים רבים. את המסלול התיירותי כולם מכירים אבל כדי להפוך טיולים בברצלונה לאטרקטיביים במיוחד, ובעיקר אם אנחנו יודעים מעט מהשפה המקומית ואנו מלאי ביטחון, כדאי להתיידד עם כמה מהם והחוויה תהיה הדדית. תוכלו לראות לאן המקומיים יוצאים בלילה ולא לפאבים שכל התיירים מגיעים אליהם, תקבלו מבטים מוזרים של אנשים שלא רגילים לראות תיירים ולהתרשם מהעיר עצמה כפי שמישהו שגר בה חווה אותה כל יום.




תשקלו גלישת ספות או סיבלוט חדר בדירה
כדי להכיר מקומיים בצורה טובה יותר ועל הדרך לצבור חוויות ולחסוך כסף, כדאי שכל מטייל ישקול את האפשרות של גלישת ספות. גלישת ספות בטיולים בברצלונה היא אפשרית והכוונה היא שתשנו אצל אדם שגר במקום, תתארחו אצלו ותכירו אחד את השני כאשר בדרך כלל השינה היא בחינם. כמובן לסוג טיול זה יש השפעה על כל הטיול וסביר להניח שלא תקומו מוקדם בבוקר ותחזרו מאוחר בלילה, כיוון שהרעיון פה הוא לשבת, לדבר ולהכיר, מה שיכול להתגלות כמכשול בגלל השפה, אך אם תיפתחו למקומות אחרים תצאו מורווחים.

תסתכלו על המפה ותבחנו את האזורים
טיולים בברצלונה לא חייבים להיות במרכז העיר. מהסתכלות על המפה אפשר לראות בבירור שמרכז העיר הוא השולט בה ובחלק מהמקרים המפה תהיה אך ורק שלו או של האזורים התיירותיים  האחרים. מומלץ לבקר בשכונות 'הרגילות' של העיר, לראות קצת את הרחובות, הבנייה ואורח החיים. לא לשכוח לשאול את הקבלה במלון אם המקום בטוח ואלו מהמקומות הם הכדאיים ביותר לחוויה הזו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה