יום ראשון, 24 בספטמבר 2017

מנעולן רכב



תפקידו של מנעולן רכב
מנעולן רכב עוסק בתחום דינאמי וגמיש ומציע מגוון רחב של שירותים. התפקיד העיקרי של המנעולן הוא לפרוץ דלתות רכבים במקרה של אובדן צרור מפתחות, תקלה במערכת הנעילה וכדומה. כמו כן, מנעולן מוסמך יידע לנטרל מערכת אזעקה ברכבים נעולים ולאפשר לבעל הרכב לחזור לשגרה במהירות. בשביל לעשות זאת צריך המנעולן לעמוד בסטנדרטים מסוימים של בקרת איכות ולהחזיק באישור ורישיון מטעם משטרת ישראל.

שירות לא פחות חשוב של מנעולן רכב ניתן בשגרה וכולל שכפול מפתחות, שלט לאזעקה או שלטים לשערים חשמליים. בניגוד לשירותי פריצה שאותם מזמינים הלקוחות בחירום לאחר תקלה בלתי צפויה, שכפול מפתחות ושלטים מתבצע בשגרה. המשמעות היא שיש יותר זמן פנוי לפני בחירת מנעולן רכב לשכפול מפתחות וכדאי לנצל אותו על מנת למצוא את אנשי המקצוע המתאימים.

טיפים לבחירת מנעולן רכב

מנעולן מוסמך מקבל גישה לרכב ולנכסים בשווי כספי גבוה. הוא חייב להיות אמין, מנוסה ובעל הסמכה מתאימה על מנת לבצע את הפריצה וכדאי לשאול אותו על הניסיון שיש לו. מנעולן אמין יוודא שמי שהזמין אותו הוא אכן בעל הרכב, כמו למשל באמצעות בדיקה של הרישיון או תעודת זהות. לעומת זאת, מנעולן שאינו מוסמך עלול לבצע את העבודה גם בלי לבקש מבעל הרכב להזדהות.

טיפ אחר שיכול לעזור לבחירת מנעולן רכב הוא לקבל עליו המלצות מלקוחות קודמים. רצוי לתת עדיפות להמלצה שניתנת על ידי מישהו שאותו אנחנו מכירים באופן אישי, כמו למשל חברים ובני משפחה. במידה ואין אפשרות כזו, אפשר להרחיב את החיפוש אחר מנעולן רכב לאתרי האינטרנט ולהשתמש בהמלצות אובייקטיביות. אלו המלצות שמופיעות באתרים מובילים ותחת התייחסות לשלל שירותי המנעולן בשעת חירום וכמובן גם בשגרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה