יום חמישי, 21 בדצמבר 2017

פרויקט תמ"א 38 ברמת גן



מעוניינים לשפץ ברמת גן?
רמת גן היא אחת הערים המרכזיות והגדולות בישראל. כמו כל עיר גדולה הנמצאת במרכז הארץ, קשה מאוד לבנות בה. ראשית, מחירי הבנייה או השיפוץ של דירות הם גבוהים מאוד. שנית, קבלת אישורי בנייה היא כמעט בלתי אפשרית. מנקודת מבט של יזם, בערים בנויות ישנות כמו רמת גן קשה לפתוח בפרויקטים חדשים בגלל מרחב אורבני צפוף וקושי בהשגת אישורי בנייה מהעיריות. אחת התכניות המשמעותיות ביותר בתחום הבנייה בישראל היא תמ"א 38. תכנית זו מעניקה זכויות בנייה והקלות גדולות בדרך ליישום הבנייה ליזמים שמתחייבים לחזק את המבנים המשופצים בפני רעידות אדמה.

כיצד תמ"א 38 יכולה לעזור לכם?
פרויקט תמ"א 38 ברמת גן מהווה אפשרות מצוינת לבנייה ולשיפוץ של מבנים ישנים ברמת גן שעד כה היה להם קשה להתקדם בהשגת האישורים הנדרשים. במסגרת התכנית, בעלי דירות שחוברים זה לזה ובוחרים בהסכמה משותפת לפתוח בתהליך שיפוץ של בניין ישן בו הם מתגוררים, יכולים לקבל אישורי בנייה בקלות רבה הרבה יותר מאשר בבניינים אחרים ברמת גן. התכנית חלה על בניינים ישנים בלבד, שנבנו לפני 1980 ומשום כך לא עומדים בתקן הבנייה הנדרש לרעידות אדמה בישראל. מבנים אלו קיימים בשפע ברמת גן. עובדה זו יחד עם העובדה כי רמת גן היא עיר מרכזית בישראל שביקוש הדיור בה גבוה, הופכת את תמ"א 38 ברמת גן ליישום מוצלח במיוחד של התכנית הארצית. 



השכילו לבחור יזם
רוב בעלי הדירות לא מעוניינים להתעסק בכל שלבי הבנייה הבירוקרטיים והמעשיים בצורה עצמאית ולכן פונים ליזם חיצוני שינהל את התהליך עבורם ובתמורה יקבל זכויות בנייה בבניין. השכילו לבחור יזם אמין שיש לו ניסיון ספציפית בתמ"א 38 ברמת גן על מנת להיות שקטים ובטוחים שאתם בידיים טובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה