יום שלישי, 12 בדצמבר 2017

מענה אנושי 24 שעות



הגיע הזמן שמישהו יטפל בשיחות שלך
עסקים וארגונים רבים מוותרים בשנים האחרונות על שירותי המזכירות המסורתיים ועוברים לתכנית מתקדמת הרבה יותר – מענה אנושי. מענה זה הוא למעשה שירות של מוקדנים מקצועיים שנועד לענות לשיחות של לקוחות של בעלי מקצועות חופשיים, מרפאות ובעלי עסקים. במקום שכל עסק יאלץ להעסיק מזכירות משלו בניסיון לענות במהירות וביעילות לכל שיחה, באופן זה שהמענה ניתן רק בשעות העבודה של המזכירות, קיים הפתרון של המענה הטלפוני האנושי. המוקדנים העובדים בחברות המציעות שירות זה הינם מוקדנים מיומנים ומקצועיים שהוכשרו בדיוק לשם כך – מתן שירות אדיב, מהיר אפקטיבי ואינפורמטיבי לכל סוגי הלקוחות.

מי יכול להשתמש בשירות זה?
למעשה, כל עסק, מוסד או ארגון שמעוניין במענה טלפוני, יכול למצוא תועלת בהשכרת שירות מענה אנושי. השירות בנוי כך שהוא יכול להיות מותאם לסוגי עסקים שונים ולכל עסק באופן ספציפי. עבור כל לקוח, נבנה תסריט ספציפי כיצד לענות בשמו לטלפונים מכל הסוגים. כמו כן, ניתנים שירותים נוספים ייחודיים בהתאם למאפיינים ולצרכים של כל ארגון. כך לדוגמה, המוקדנים יכולים להוות מרכז זימון תורים במרפאות. הרופא מגדיר מראש את השעות בהן הוא מקבל מטופלים והמוקדנים מסייעים לאותם מטופלים לקבוע את התור, בהתאם לדחיפות ולצורך שלהם. דוגמה אחרת היא משרד עורכי דין, שם המוקדנים יתמקדו במתן אינפורמציה ללקוחות, כמו גם קביעת פגישות וניהול לו"ז של עורכי הדין במשרד.



כיצד מצטרפים?
הצעד הראשון בהצטרפות לשירות מענה אנושי הוא בחירה באחת החברות המציעות שירות זה בארץ. לאחר מכן, כל לקוח מקבל מספר טלפון ייחודי ומעביר באופן אוטומטי את השיחות שמתקבלות במשרד או בעסק אל מוקד המענה הטלפוני. כמו כן, כל עסק שמצטרף לשירות מגדיר בדיוק את הצרכים והרצונות שלו באשר לטיפול בשיחות אלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה